Afgelopen donderdagavond was de uitreiking van de Deloitte Fast 50, waarin bekend werd gemaakt wat de snelst groeiende technolgiebedrijven van Nederland zijn. Dit jaar was M4N ook genomineerd voor de Fast 50. Terwijl wij met heel M4N en een aantal...
Steve Krug is (web) usability consultant en schreef Don’t Make Me Think om inzicht te geven in het gemak waarmee je een website gebruiksvriendelijk kunt maken. In dit boek beschrijft hij de belangrijkste zaken voor het verbeteren van...
Met enige regelmaat vraag ik me af wat het volgende boek is wat ik moet lezen. Toch is het lastig om buiten Amazon of Bol.com een lijstje te vinden met interessante boeken op het gebied van internet marketing. Vandaar dat ik nu zelf maar eens ga...
Een collega – of eigenlijk m’n baas – van M4N heeft een interessant stukje geschreven op FrankWatching.com. Nu Google zich ook gaat richten op CPA (cost per action) gaat dit natuurlijk ook gevolgen hebben voor de bestaande...
Sinds een paar weken ben ik aan het afstuderen bij M4N, waarschijnlijk gaat mijn onderzoek een vervolg worden op het onderzoek dat door een oud-collega alhier is gedaan. David Janssen heeft deze maand de resultaten van zijn afstudeeronderzoek op...
Sinds een tijdje zijn er veel blogs het slachtoffer geworden van updates in het algoritme van Google. Doordat Google strenger controleert op duplicate content verdwijnen veel pagina’s uit de reguliere index. Deze komen dan terecht in de...
Google Analytics levert websitestatistieken waardoor je precies kan zien wat er op je website gebeurt. Sinds 14 november vorig jaar werd de dienst (die voorheen Urchin heette en 200 dollar per maand kostte) gratis aangeboden en er was een enorme run...
De advertentiebestedingen op internet zullen nog dit jaar die van kranten voorbijstreven. Met name zoekmachinemarketing draagt volgens het mediabedrijf GroupM bij aan de groei van online. GroupM deed onderzoek naar de ontwikkeling van...